close

踩完單車,個個都不約而同地講左句:邊個提意國慶節踩單車架!

哈哈,原因係今日天清氣朗,陽光普照。可惜我因瞓過龍,急急腳出門,搞到cut帽呀、防晒露之類的一概唔記得帶。好彩防晒呢家嘢,有朋友借出俾我,但就無人會帶兩頂帽出街了。今日我俾人激親呀!

當我搭緊東鐵就到時,我個朋友打俾我問我買唔買水,有人問當然係答好啦,不過我個朋友好衰呀!點解?因為佢的回覆係:"我買左水了,仲俾埋錢tim,我係唔會幫你行返去買架,你自己來到先買啦!"聽完,如果當時佢係我身邊,我想我一定會揼佢。

嘩嘩嘩!原來國慶踩單車係咁貴架,我地2點到大圍,問左2間租單車的店舖,都話要100蚊踩全日,我心諗,都2點了,就算踩最多都係踩到5點幾6點左右,我地一行8個人,但佢一毫子都唔肯減,硬住頭皮租左落來。

真係大熱天時晒咸魚,由大圍一直踩到大尾篤,真係好遠好熱好攰呀,平時都係由沙田踩到海濱公園再踩返返來都有少少"協"力,今次仲踩咁遠。平時踩單車都好少見到有人炒車,可是今次短短4個鐘內,都見到不少於5個人炒車,有d仲要call白車。

夜晚去左太子吃素齋,都唔知好唔好味了,每上一碟餸菜,個個都爭人不讓地吃左先算!

arrow
arrow
    全站熱搜

    喜愛薰衣草的女孩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()