close

真係好尷尬,呢篇blog應該係11月6號寫的,但我到今日今日12月14號1個多月才有時間寫返,不過唔緊要啦,過多一年半載後都知哪年哪月哪日,我在做什麼,可以記敘當時的情形以回想返都係一件好美滿的事。

 

還記得10月時,公司話會參加「麥當當保齡慈善大賽」會請同事自願報名參加,我係第一個參加,不是為什麼,係我比較喜歡打保齡球(仲然我不識打)。原定公司會俾同事自由參加,抽出六個人出來參賽,到最後竟然無人參,最後唯有抽得兩個人,total三個人出來比賽。

 

開始兩隊兩隊先比賽,開始都已經覺得佢地好勁架啦,到最後先知佢地年年參架啦,每次可能俾我地拖累得到第二(因為我地三個都唔係好識打,搞到佢地無左上進心,後來仲教埋我地打,原來佢真係教練來架!)同第一名只係差果一分而已。

 

仲可以同胡兆康一齊影相tim呀!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    喜愛薰衣草的女孩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()