今晚聽到一個令人興奮的喜事呀!

 細表姐要結婚啦!

 喜!賀喜!

 

上年12月大表姐結完婚的第二個月,表哥又結婚,事隔一年於今年12月細表姐都結埋婚了,到時係沙田婚姻註冊處註冊,好好好開心呀!知邊後,我不斷地問問題,叫表姐send張相俾我睇,原來我已經同未來表姐夫有一面之緣架啦,就係上次係中央圖書館拎野俾我果個呀(當時我不斷地話個人係好好先生,仲同表姐講笑說佢做表姐夫就好了,首先果時佢地應該剛開始,不怪得表姐當時都無講咩啦!佢地兩個人都係做I.T.,可謂志趣相投啦!

 

媽咪聽完話燕姐會於12月係香港結婚,開心到拍手,之後就係度話我同妹妹"幾時先到你地搵到結婚呀...........",我明白媽咪的擔心,但聽得多都左耳入右耳Lu。哈哈!

arrow
arrow
    全站熱搜

    喜愛薰衣草的女孩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()