close

近來又喜歡上望天,每每仰望天空見到藍天白雲,心情亦自不然會愉快。

 

望着天上的雲彩,給人有一種舒服及想像的空間。

 

近來工作多左,壓力自然亦大左,慶幸gei係我department係對住無敵大海景,每當辛苦時、感到無助時,我都會抬頭仰望天空,望着不斷在變化的白雲,心情好返後又繼續搏殺!

 

 

 

 

 

(呢張係雨後的天空,我過得好靚)

 

 

 

 

 

呢張好多年前影架啦,無意中俾我搵返

 

 

 

 

 

好鐘意呢張,陽光透過雲層射在海面。

 

 

 

 

 

有次見到個網友的相後,令我回憶起以前,我見過最靚的夜景:第一個就係八至十歲那年(忘記了實際年齡),有一次在外公家過夜,那晚在門外看見的銀河,滿天星斗,係最靚最靚,呢個係一生難望的一夜;第二個亦都係外公家,就係爬上舅父部車,望見月亮(十五)初昇的一幕;第三個就係中三時係東龍島宿營時,見到滿月在高空中倒影在波平如鏡的海面上銀光閃閃,當時萬里無雲,個情景真係言語好難描寫,好浪漫。

 

好想好想再看多一次。

arrow
arrow
    全站熱搜

    喜愛薰衣草的女孩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()