阿bi又走佬了....真係越大越唔生性!

 

話說係星期一我阿媽帶佢落街,佢見到兩個靚女及一隻狗仔就二話不說跟人走左佬,阿媽話佢平時只係走幾分鐘就會返返來搵佢,但阿媽係原地等左成十分鐘都唔見佢返來就去搵佢啦,係上村都見唔到又落下村搵都搵唔到,最後搵左成個鐘都無找獲、又驚就打電話俾我地叫我地一齊去搵啦。

 

到我換完衫準備出門時,阿媽話係樓下大堂找到佢,真係俾佢嚇左一嚇!原來佢係大門外等左媽咪成個鐘架啦!(係坐係樓下gei男仔講架),個個走過去"廖"佢玩,佢都唔行開。媽咪聽完個男仔講,當堂個心都甜晒!

 

今晚聽新聞話有流星雨睇,就同阿媽帶埋bubi落去,開頭睇住佢時佢行來行去,不時望下我地所以就好放心俾佢自己一個玩,佢見我地唔留意時又唔知走左去邊,我同媽咪開始分頭搵,又搵左成個幾鐘都搵唔到,特然有個男仔叫住我,問我係未搵狗,話佢係下村見到隻狗遊來遊去,所以搵左佢上來。真係萬分感激果位仁兄呀!如果唔係佢,我同媽咪真係唔知仲要搵幾耐呀!

 

最後,bubi得到的梗係教訓啦!

 

我的流星雨呀.....還記得讀中學時(大約中一、二左右),有一個六十來先有的大型流星雨,真係可惜,果時因為當晚多雲咁都睇唔到。期後多次都有少數流星雨,但都無緣睇到,今次有係咁!"唔通還個天都唔鐘意我?"

arrow
arrow
    全站熱搜

    喜愛薰衣草的女孩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()