close

星期六出左去洗牙,對比上一次係屋企樓下洗,呢個就洗得無咁痛,但唔乾淨。

 

上年我剝左隻大牙,我同個醫生講要鑲牙,但個醫生話我得半個位,唔鑲好過鑲;但今次個醫生同我講要我鑲返隻牙,唔係上面個隻牙會越生越長,哈哈我都唔知信邊個好。

 

夜晚同二個朋友出左去稻香打邊爐,真係講都無人信啊,三個又瘦又靚ge靚女竟然可以吃到17碟餸。

 

 

 

 

 

呢個係開始前......

 

 

 

 

 

來個近照.....

 

 

 

 

 

到左尾星啦,都吃得七七八八,就走人了,係啦,相前面個男人好有伸士風度啦,佢一個人坐响度叫隻餸等佢果兩個女性朋友,都足足等左成個鐘啊,朋友來左都仲笑笑口,真係好好啊!

 

唔知係未等位時坐係風口位吹親,吃完後搭車返屋企,個頭真係痛到爆啊!

 

不過依家無事啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    喜愛薰衣草的女孩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()