今日好嬲好嬲啊!

 

噚晚公司Annual Dinner開到成12點先結束,所以今日都唔係好精神,心情都唔係好好架啦!但個八婆(我真係咁大個女第一次咁樣話一個人),我平時唔講粗口今日都要講啊!

 

話說今日早上,我過去公司另一邊office,finance個女人突然問我:喂,你噚晚套戲服係邊啊?(嚇,我噚晚放左入個袋啦,個袋仲係你指俾我睇話放入去gei)佢就話啦:無哦,唔見左你要負責。我聽完呆左一呆,有少少嬲就話啦:個袋係你話俾我聽放入去架!佢又話:套衫你穿架,唔見左梗係你負責啦!聽完佢講完我真係好想大聲罵佢八婆,唔通我要攬住套衫睇住佢上車咩,服飾方面係你負責,你唔係應該點齊?同時係你指定擺放的位置,唔見左都係我負責?無腦都唔係咁講野下吧!之後Admin有個女仔行過來話套衫係另一個袋啊!個女人就當我透明咁同Admin個女仔講嘢。當時好想好想行過去打佢幾巴!

 

過左一陣我個心都好唔舒服,就同finance另一個女仔講起呢件事發洩,因為佢都有份演出,傾談間先知果個女人原來平時都係咁衰架,唔怪得以前佢地都會一齊吃飯去玩,之後都係因為咁而大家對佢都無任何的好感。我點解唔知?因為佢地好少提唔,非常唔鐘意提佢,之前又因為佢地以為我同佢好好,所以唔想係我面前話佢是非....

 

不過亦都好彩finance個女仔安撫左我一下,回想返我嬲,只會激壞自己,又搞到自己講粗口,得不常失。發洩左出來個心舒服左少少。

arrow
arrow
    全站熱搜

    喜愛薰衣草的女孩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()