close

八達領長城+東堂+北京烤鴨

 

快樂時光永遠都係好快過,不經不覺我都來左北京都已經進入第四天了,一想到明天就要回港,我有種依依不舍的感覺。

 

八達領!細個果時聽就聽得多了,所以好期待!好興奮!原本去八達領參觀係昨天的行程,可惜我地低估左去八達領的人數,去到火車站先知個個時間都滿晒人,得返23點鐘果個時間,心想車程都已經要一個鐘左右啦,去到都成3點幾了,係北京,好早就天黑,先以就算我地4點到都唔洗行了,個太陽都已經落左山了,最後唯有買左飛先,改為行程到今日先去八達領啦。

 

坐和諧號好靜好寬闊,好彩我地坐係車窗口,可以睇到延途的山景,滿山紅葉,美不勝收,不用去香山都可以見到,又係一個得着!

 

 

 

 

 

呢個係係車站旁邊gei建築物,覺得幾得意,所以就影左落來啦。

 

 

 

 

 

和諧號

 

 

 

 

 

 

滿山的紅葉,美不勝收。

 

 

 

 

 

落車後走不遠處有個戚繼光的石像

 

 

 

 

 

鑰鎖門北,入八達領長城前的一度類似城長的門,係網上係搵唔到佢的典故。

 

 

 

 

 

係山腰有個奧運口號
「同一個世界,同一個夢想」!

 

 

 

 

 

行左5分鐘左右往下望的情景

 

 

 

 

 

真係人山人海,不過天氣真係好好好呀,碧藍色的天空,薄薄的雲,涼涼的風,凍得來,好舒服,清清爽爽,真係好正!

 

 

 

 

 

睇下幾咁斜!

 

 

 

 

 

綿綿山脉,是多麼佩服古人的智慧呀!不要話以為只可人用,就係現在有高科技的協助都不知能不能做到!

 

 

 

 

 

呢度係要塞里面。

 

 

 

 

 

一望再望都係山脉

 

 

 

 

 

開始時,以為有人跌落山,最後佢飛左兩圈就走左

 

 

 

 

 

有纜車及滑車落下架,好似二十五蚊,如果我無記錯的話。

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

山下有個熊熊園,有成五個咁多架,好得意呀,注意!喂食要俾錢架!

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    喜愛薰衣草的女孩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()