故宮+鼓樓+煙斗斜街+後海

 

或者係我個性比較古舊,所以我係好鐘意D歷史建築物,故宮係我自細都好想好想去參觀的一個地方,佢係一個朝代的未落、也是一個新國家的旦生!

 

故宮,舊稱紫禁城,位於北京中軸線的中心,是明清兩個朝代二十四位皇帝的皇宮,佔地面積72萬平方米,建築面積約15萬平方米。明朝明成祖朱棣永樂四年(1406年)開始營建,永樂十八年(1420年)落成。

 

北京故宮南北長961米,東西寬753米,面積約為725000平方米。四周為寬52米的護城河。城牆高12米,底濃10米,頂濃6米至7米,由52米寬的護城河保護。有四門,正南為午門,東為東華門,西為西華門,北為玄武門(神武門)。現玄武門為故宮博物院正門。城牆高9.9米厚8.26米。

 

明朝初期有殿宇1630餘座,清朝乾隆時期有殿宇1800餘座,現存殿宇約2631座;紫禁城各宮殿樣式圖細畫至「寸」,自康熙起雷氏家族代代測量、繪製典藏到民國初年。相傳故宮共有9999.5座屋,實際據1973年專家現場測量故宮有大小院落90多座,房屋有980座,共計8704間。而此「間」並非現今房間之概念,此處「間」指四根房柱所形成的空間。

 

計計下,都成六百幾七百年了,如果正殿的話,只有太和殿及保和殿先粉飾過,其它的地方都可見佢給風霜給歲月的洗禮,也增添了一份的哀傷......

 

人民英雄紀念碑,亦係一個由細到大都想親眼見一見的地方。

 

 

 

 

 

故宮正門,但因為太多人了,攝左好多唔關事的人入去...哈哈!朋友話wo,次次同我去旅行第二次必落雨....回想過去,好似又係,無論去邊、去幾多日,總會有一日係落雨.....,媽咪話呀,貴人出門招風雨呀!

 

 

 

 

 

雨雖然唔係好大,但風大,所以我醒呀,唔拎傘,係門口買左個雨衣($5蚊),個朋友就話麻煩,見到佢把傘左反右反,真係想叫佢不好為左儀容而妄顧把傘的生命!

 

 

 

 

 

雖然又風又雨,氣溫只得果4、5度,但風雨吹落來,我都唔係好覺得冷(首先,我係好怕冷架),只係隻冷到紅晒,就算淋住雨都好舒服。

 

 

 

 

 

雕刻得真係好精緻,真係好好好佩服古人的材幹!

 

 

 

 

 

呢度就係古時皇帝上朝gei地方了,經過幾百年的洗禮,現時只係一係歷史的其中的個陳列品,也因歲月的吹襲而失去以前的光彩,可悲.....

 

 

 

 

 

休息處

 

 

 

 

 

紅牆下的結構

 

 

 

 

 

故宮內的天花幾乎都係一樣

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

呢個就係鼓樓啦,

 

 

 

 

 

你睇下條樓梯幾斜!有85度角架,上去都叫做好d,落來時就真係怕怕了!我足足落左幾分鐘呀,後面個外國人都好無耐,我都好無耐,事原本人有少少畏高!只可話佢唔好彩了。

 

 

 

 

 

上面無咩特別,就得D鼓

 

 

 

 

 

古代的更鼓

 

 

 

 

 

由鼓樓上望向大樓,都可以飽覧北京的市景

 

 

 

 

 

煙袋斜街

 

 

 

 

 

 

 

 

 

後海一景

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    喜愛薰衣草的女孩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()