今天一大想早就起身啦(其實都吾早架啦,但相對於平時星期六日,我今日都係八點起就好早了)。


今次上廣州同上次吾同,因為今次吾係搭直通車去,而係上深圳搭火車,今次好開心啊,點解?哈哈,因為今次終於不洗做倒頭位啦。


我地向越秀區出發啦!


嘩~~!廣州的天氣好熱啊,我仲好D、不過我隔離果位...阿楊生就好似剛游完水無換衫咁,走左半個鐘終於搵到果間酒店了 -- 米蘭花酒店,=.="間酒店嘅房間真係可以用兩個字來--------------好細,房價又貴,同平時去旅行時住果D房間真係差D,但里面都算幾乾淨。


稍作休息就出去搵野吃了,好肚餓啊,早上吃大家樂到依家.....,旅程的第一站就係北京路步行街啦,很快速地搵到間過橋粉線依飽個肚先!


吃完行左陣,行人街人多,同埋D鋪好多都係由香港開過去,去廣州同返香港無咩分別,分別就在於多了少少人講普通話。行完街街咩都無買到,就去左足底按摩,今次貴左D,如果我地六點前去到就一百一十幾,但我地六點二左右去到,本來三百有找,依家就要四百......,按完我就成身痛,楊生就話吾錯幾舒服。


按摩場有個女仔話上下九路好多野吃好多野行,本想去架,睇返地圖原來好遠,最得都係無去到,只係夜行沿江路.....


廣州人生活好逍遙啊,行條街都入人,行街、拍拖、散步、運動.......在香港見不到的情景。


今日行程完結。

arrow
arrow
    全站熱搜

    喜愛薰衣草的女孩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()