好過份啊!好無交帶!好無責任心!


做為一個社工,我認為佢好無職業操手!


原本暑假去廣西文化交流的,因為雨水同大水的問題,所以就話聖誕節果個星期去,之前我都有問過當事人,話一定去,有消息時再通知我,但到今時今日,到依家我都無收過任何電話,最後我早上send左個信息俾佢,好在到夜晚佢都打左個電話俾我


          答案是:"與上司開過會,想縮細個年齡層,所以就吾好意思,因為呢排好忙所以無通知你!"


我當其事我真係好想破好大罵,但因為我有修養,所忍住、忍住,我吾會同一個無家教的人計較!就算幾忙打個電話都得吧!叫人做嘢時又咁積极?我當時真係好激氣,有咩理由踢我出屆都吾同我講聲?突然想起報紙所講依家的社工"""""完全唔得!""""""


我一早就同公司講左假,我亦做左我的責任之前同佢聯絡過,但為何做人無交代?如果我如幾日係無薪假咁是否你俾返我?三日錢啊,好彩我可以請到年假!我如果唔係好彩臨尾報到個上海團,我真係會殺人真似啊!


讀咁多書,交代、責任都無,何以去輔導人,如何去帶領D小朋友?


我真係好嬲啊啊!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    喜愛薰衣草的女孩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()