話咁快,四日的台北遊經已完滿結束了!(咁樣寫好似我係度舉辦D咩咁)


我本都想好似其他人咁寫下遊記咁架,可惜我文筆唔得,所以都係放棄左。


今次雖然好多時都同個朋友有D掙坳,但總的來講真開心。台灣人真係好熱情,我記得有次我正在睇書,諗緊應該點去下一次熱點時,有個婆婆竟然行過來,主動同我要去邊,講完仲帶埋我去搭車,真係好感動;台灣街道十里之內都無一個垃圾桶,但竟然街上一件垃圾都無,呢D就係國民教育啦!不過我唔鐘意的就係台灣人各個都要問你係哪裡人。我係度諗,如果我答我係"中國人,來自內地"佢會唔會歧視我呢?


今次台灣之行係我第一次自由行去咁遠的地方,總算平平安安去、平平安安咁返屋企。最擔心我的應該真係父母,真係好不孝。


雖然我唔識寫遊記,但都可以分享下我的行程ge~~


Day one:


香港-->台北桃園機場-->搭飛狗巴士(買來回車票)-->西門叮捷絲旅check in-->捷運劍潭站坐接駁巴巴去美麗華百樂園-->士林夜市(劍潭站對面)-->返西門叮


Day two:


酒店吃早餐-->台北車站乘東站幹線-->瑞芳站下車-->瑞芳轉平溪線(買平溪一日遊券-->菁桐車站-->青桐老街-->平溪-->十分-->瑞芳-->九份-->返西門叮


Day three:


酒店吃早餐-->國父紀代館(4號出口)-->中正紀念堂(5或6號出口)-->國立博物館(台大4號出口-->捷運淡水站(出口左轉)-->淡水老街(沿公明街、中正路一帶遊覽)-->捷運淡水站(出口右轉公車站乘紅26)-->情人橋-->捷運台電大樓-->師大夜市-->返西門叮


Day four:


西門叮-->紅樓劇場及附近行-->check out-->桃園機場-->香港


 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    喜愛薰衣草的女孩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()