Bubi左右為難  

俗語說:物似主人形!真的一點都沒錯,自從Bubi由細佬旗下轉到阿妹名下,就開始越來越懶啦!

 

今晚我放學係屋企樓下見到Bubi同媽咪散步,佢就一直抓住我唔俾我走,咁就唯有同佢一齊行街街,還記得以前同一班狗主係樓下傾偈時的對話:人地話買寵物自娛,養了之後才知,不知不覺寵物才是真正的主人。無錯!不論在家又好、出街又好,Bubi都係同大少爺無分別!在家時要照顧佢的一切起居,每日出兩次街街,出街時佢要你去邊你就必須去邊,另外要幫他處理埋大小二便,仲要永遠冇得say no!一句講晒,返工都無咁辛苦

 

每逢你覺得係時候可以報仇時,佢就會另你難堪,對住別人時扮可憐,最後令你就晒佢,有人話呢個係主人自找的,但心酸有誰知,想當年想俾小小教訓佢(也不算全係教訓,也想佢減下肥),俾佢行往下的扶手電梯時(最衰自己放上Youtube),不但上左生果日報,仲要大字標題話虐畜....

 

依家小B唔會再上你當,叫佢行落的電梯,佢采你都傻!所以今晚我同佢對拉對扯,要佢行樓梯(只係二、三十及而已),最後又引人圍觀啦!又俾人覺得佢咁的樣同行為得意,因他點都唔肯行樓梯,一定要行扶手電梯,最後佢覺得無引,索性坐响度望住個扶手電梯,擺明你奈我咩何.....

 

最後當然無佢乎啦,我真係最失敗的主人.........

arrow
arrow
    全站熱搜

    喜愛薰衣草的女孩 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()