close

  

人生都係好似拍戲!原以為拍戲的情節,永遠都只係拍戲,在人生中係不會出現,但今日....真係人生如戲,人的一生亦係在拍戲。

 

放工時聽電台,話本港康泰旅行社有個旅行團於馬尼拉被槍手脅持,回到家就一直坐在電視前面觀看現場報導直至結束。

 

看完成個人好不安,眼淚也不聽使喚地由眼框湧出,成件事只係為了為自己申冤及覆職做返警察。

 

事件中,我認為槍手開始時也不是那麼兇殘,因為如果佢真係咁冷血,就不會先放走D老人家同小朋友;可憐及同情佢的一念之差做出傻事、可憐及同情那些無辜失去性命的港人。我相信如果唔係D蠢才警察狂拷打旅遊巴刺激兇徒,也不會死那麼多人,點解唔再耐心少少同佢談判?點解要去刺激個兇徒?點解個兇徒唔成熟地想,佢咁做的後果又點可以覆職?如果過得不公,又點解不用一些和平的方法去解決?點解...?點解?不過咁都好,事件終於告一段落,死者已矣,希望不幸而逝世的人早日得以安息,倖存者同死者的家人要重新振作,早日走出陰霾、忘記傷痛。

arrow
arrow
    全站熱搜

    喜愛薰衣草的女孩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()