深圳東部華僑城真係直得去睇去!所以下次要帶埋我父母去玩下,一日時間根本唔夠行,我地去果日山腰同真係好大好大霧,所以觀景台上什麼都睇唔到,可惜!

 

 

 

 

 

開始時我仲以為係銅人,直至有位師奶用只手去摸佢個pat pat,佢動左一動我先知係真人來架!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

荷花

 

 

 

 

 

睇下山腰上幾大霧!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

舊式的電話亭!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

呢個我認為係最靚!

arrow
arrow
    全站熱搜

    喜愛薰衣草的女孩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()