close

一年一度的同學會完滿結束了。

 

昨晚玩得真係好開心,可以見返一班十幾年無見的同學仔,個心情都係難而用文字形容出來。

 

第一句不係問好耐無見,而係:你是......;真係你啊;你變左另一個人啊;最後先係好耐無見啦......哈哈。

 

仲記得十三年前,畢業後不久都開過一次同學會,當時有個小學同學上初中時同個女仔一見鐘情,後來相戀,因老師的棒打,所以離家出走去左個小學同學家,開同學會時佢都帶左個女仔一齊參加。昨晚聽佢講有個7歲gei女同一個一歲gei仔,我就好尷尬地問佢:你老婆係未以前同你私奔果個啊?好彩佢話係,不然就真係好尷尬囉!

 

佢地結婚十一年,祝福佢地長長久久,永遠幸福啦!

 

當年我地班有六十個同學仔,今次開會來左16個,真係好唔話得,有D就事業有成、有D就成家立室.......

 

當晚真係好感慨好開心,晃惚回到小學,原來我係大家心目中,細個時係個好靜好靜好乖好乖的小女孩來架!不過當晚或者我太過開心,佢地話我變左,變得活躍左,好動左。

 

人大左,好多事與物都在變,當環境不斷在變,人就想回到從前,我知人係要向前望,不能成日回顧從前種種,但回憶有時亦係人一生不有缺少的元素。

 

等待下年的同學會來臨。

arrow
arrow
    全站熱搜

    喜愛薰衣草的女孩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()