今日終於再戰青衣城成功左了,排左成個鐘先入到Sanrio Village
,但只可以係里面逗留10分鐘左右,看似好細,幾分鐘就可以影完走人,但原來都唔係架,第一人多,咩都要等要排,咩都急。

 

無謂點都好啦,可以入到到,都係一個新年送俾我最好的禮物。

 

一年伊始,就所有識我的朋友們,個個生活愉快,做事順順利利。

 

 

 

 

 

門口块牌,來到呢到,我地已經排左45分鐘有多了

 

 

 

 

 

呢個係我至愛,但我唔知佢叫咩名.......

 

 

 

 

 

遠睇真係好逼真呀!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

呢隻鴨仔我都幾鐘意架....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    喜愛薰衣草的女孩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()