回顧2009年,發生左好多好多事,有開心、有唔開心。

 

記憶猶新的莫過於:第一件事係今年同男朋友分左手啦,拍左拖5年幾,最近呢兩年都係唔開心多過開心,在分手時亦都令到雙方好唔開心,不過呢D都已經過去了。依家大家都可以做返朋友,已經係意想不到的事了。另一方面,我真係好感謝你,在過去5年里面帶給我所有所有的喜怒哀樂,呢D都係我成長過程中的一部份。同時,我亦相信一段感情的結束,是另一段感感的開始,所以隨着2009年的過去,希望在新的一年內,大家都可以各自搵到生命中的另一伴。

 

第二件事就係我仲於去左台灣啦,咁大個女第一次出國,第一次自由行,平安去平安返來。媽咪成日都話我"膽生毛",作為女仔成日都周圍去。哈哈...如果我有錢,我真係會日日去旅行架,人地話去旅行係Relax,但我又唔覺得,去旅行係好辛苦架,不過可以見到當地的風土人情,心情係講唔出的開心。

 

第三件事就係我大表姐仲於嫁得出啦!真係估唔到我ge第一次就咁俾左我表姐,或者少去飲,第一次做伴娘,所以雞手鴨腳。不過好彩都順利度過左,希望表姐婚姻美滿,快D生個B出來。在當日,不斷被人問候:幾時到你啊,快D搵返個人返來啦.......真係呀,有時有D野唔係話有就有架,不過我都相信緣份,有緣的話,兩個人總會相識知相,正所謂:千里姻緣一線牽。

arrow
arrow
    全站熱搜

    喜愛薰衣草的女孩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()