close

我今次無懶床啊,都係好早起,落樓下吃早餐。


不過D早餐ge款式、選擇同味道就....


行程第三站就係去 -- 越秀公園。里面好大啊,不論小朋友、青輕人或老人家,會來,在香港,這程公園只有老人家才會在星期日去行。有人在練太極、練戲、唱歌,有個老伯伯好利害啊,清唱唱得好好啊,開始我還以為我音樂,但再聽,原來係清唱啊。在公園里發生了一件好吾開心的事,就係我跌了一交,好痛啊,好在沒有流血,都算係不幸中之大幸了,楊生有見及此就同我租船遊湖啦。


第四站 --  西漢南越王墓,入場費每人十二蚊。本來仲想去埋中山紀念堂架,可沒有時間....雖有下次去啦。里面不只係墓,仲有博物館,還有好多ge賣紀念品店。


第五站 -- 荔灣第十甫路,原想去陶陶居飯午茶,可人多無位,就只好另想地方吃野,去左間叫"小城大廚"ge地方吃野,里面D野都吾算好味。


在第十甫路行左陣,呢度好似香港ge銅鑼灣或旺角啊,最後我又跌了一交........好在事不過三。


坐火車回家了,又係倒頭位啊.......


返到來就去左尖沙咀松屋吃野了。

arrow
arrow
    全站熱搜

    喜愛薰衣草的女孩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()