今日我去左我妹學校搞的一個分享小組-- 兄弟姐妹同樂日,開始我都吾係好想去架,因為星期六想係屋企瞓耐D,但我最後都係去左,因為我之前應承左潘姑娘。


去到中心時佢地已經開始緊了,點解?因為我遲到囉.......開始活動時,大家就開始分享,之後就拎其中一個人的事例來做個drama,全部角色反轉!都幾好玩,仲係分享中學識好多野,識左三個年紀差不多的人,開始以為lunch無人陪我去吃野,好彩有個同是天崖的IT哥哥陪我去M記吃,途中就大談特談自己的弟妹,因為在之前我跟本無同人咁開心談自己妹妹的事。


有個人在之前應承我話會陪我出度上述的活動,昨晚就話只能去早上,下午二點左右要去影相,可早上却同我說吾去了,只送我到門口算了因為唔想去一兩個鐘就走,所以我就在去程中沒有講咩話。在臨走時話叫我打俾佢。


以上事件中,我俾人話係我錯,我無理取鬧,我吾明點解囉!星期一至五佢要返工打吾到俾我都算啦,星期六日仲於放假la,有活動我想佢陪一陪我開始時話俾全日我好開心,話半日我都開心,之後又話吾去我可以有咩反映?星期日我又要返學一個鐘,佢自己都要去yoyo活動啦,咁仲有咩見面可言?我上完活動時雖無打俾佢,但send左個sms俾佢,佢都無覆我;我做完facial再send左個信息俾佢,佢先覆我話今晚去睇戲......我以為佢之前話叫我去完活動時打俾佢係在我附近等我,原來唔係;明知我要去做facial,我以為佢會在門口等我,佢唔係。我send第二次信息俾佢話我返家,我以為佢會在小巴站等我,佢又唔係。佢自已做到咩仲係度話我: 你之前話我地已經少見面啦,我約你出你又吾出去(今晚出去睇電戲),仲口黑面黑對住我!大佬我吃得飯來都已經成九點啦,你唔會話叫我係出面等等一齊出去吃之後去睇戲?到我在家吃完飯再出去都已經十點幾啦,睇得來都又成點鐘啦!第二日出?上午我想瞓,你自己都要瞓啦(你自己話咁早吾瞓送我出去啊)!下午我又要上二胡,上完唔通又要我拎住個二胡出去?吃完飯返家?吃完飯拎住個二胡去睇戲?吃完飯拎住個二胡去行街?你唔過得係問題我過得有問題!所以星期日可以見幾多個鐘?如想好似今日咁見個一個鐘都吾夠,我無話可說,只可以話你鐘意囉!呢幾個月我地見面加埋有幾多日?唔好成日都話返夜晚真係打吾到俾我,咁lunch呢?星期六日呢?呢D都係時間,咁點又唔好好利用呢?同時呢個中秋我地有無好好咁出過去行,中秋當日我一早打俾你你又話等我媽搞完所有野先過來,我又吾明啦,點解吾一早過來睇電視呢?我都話我家一早就吃完過節飯,原意就想你約我一齊出去,但你無,仲好夜先過來,要我講一句我今個中秋又係咁過無出過去玩,先發脾氣話同我出去行下,咁樣又有咩意思?拎完碟過來睇,叫留低碟又吾肯咁拎D碟過來做咩?


以上所有難道全都係我錯?我不明囉!

arrow
arrow
    全站熱搜

    喜愛薰衣草的女孩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()