今晚唔只係萬萬節,仲係我好朋友趙趙的生日。


所以我地book左帝京酒店吃buffet,講起我都好耐無吃啦,對上一次吃buffet都好似係大半年前的事了。


今日真係好開心啊,因為當中仲有好多好耐無見的人,坐談把心,由七點半吃到十點半,看似漫長,但當晚時間真係好快過。


過後仲去埋影貼紙相,話時話,我亦都好耐無影過了,數數手指都有幾年了。依家D貼紙相真係好貴啊。以前幾十蚊,依家要成七十蚊啊,仲有埋紅外線接收相tin。果日我見到有紅外線接收時大叫(好似大鄉里出城咁),仲要俾人串,好耐之前就有啦,你無見過咩......我見過就唔會咁驚訝!影完見無咩人,仲偷偷地入機內用私家相機亂影。影下影下,我見出面好似靜得好交關就打開簾看看,撞正老闆入來巡視,一看原來出面已經無晒人了,老闆係聽到有人聲先過來睇睇(好彩收相機收得快,不係就俾人閙架啦),我係度諗,如果我地影相時唔係巴巴巴啦,就係俾人鎖係里面架啦....咁就真係不一樣的萬萬節啦。


看看手表,原來已經一點了,不經不覺已經係貼紙店內豆留左兩個鐘....時間真係過得好快,平時返工又唔見過得咁快!


出到大街,過百部摩托車留在路邊,好壯觀的場面啊,仲見到D..............


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    喜愛薰衣草的女孩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()