今日公司舉行左個燒烤活動,今次去的地方係我期待而久亦係第一次去架,就係--元朗大棠荔枝園啦!


去完先知想像同現實原來真係唔可以一致架!大失所望!


燒完後,我同細佬及兩個靚女就一齊遊逛時看到個畫面真係令我悲由心生,在秋千處見到個弱能小朋友好唔開心咁自己一個坐在秋千度,而佢旁邊就有個正常小朋友有父母在為她推秋千,看到呢個畫面時我個心真係好唔舒服。或者有人會話我多愁善感,但這正反應出這批小朋友的無助與孤獨。而我確什麼都幫唔到手,我仲記得個小朋友叫"百樂",我諗佢父母都係想佢如個名一樣可以一生都快快樂樂。


希望佢可以平平安安、快快樂樂地過生活啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    喜愛薰衣草的女孩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()